Catatan Popular

Jumaat, 4 April 2014

baru 30% menjadik...

haiii sepagi dan sepetang hari ni aku asyik bertukar2 kejap gadjet kejap laptop.... moral of da story is... kalau peminat tegar blogger takleh sabar dgn android atau hp kerana memang tak membantu langsung utk nak update blog korang. akhirnya terpaksa buka laptop jugak .. baru ler clean n clear apa yg aku nak buat...

dah dah tentu2 laling aku pun pelik gak kenapa bini dia tetiba jer rajin bukak laptop sampai dia tanya aku... mama buat apa tu??? aku jawap ... mama buat blog.... sambil dia mengaru2 kepala... dia takde tanya sepatah apapun sbb aku tahu laling aku tu mmg agak buta it.... hehehe... laling tu sape???
suami aku lerrr... hehe

rupanya baru aku tau ... bukan senang yer nak buat blog ni bg cantik dan menarik org yg nak baca.... tapi bg aku tak kisah la sebab aku tulis blog sebab aku mmg suka menulis dan bercerita... takde la bazir masa aku gitu ajer... atleast aku x buat bende tak elok... n takde ganggu hidup org lain...

kalau korang nak tau gak kan... blog ni bleh gak jadikkan macam diari korang.... hmmm... nice!
tapi aku masih perlu banyak belajar lg.... thankss... muah sekilo...bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan